search
top

Afspraak maken

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact met ons opnemen op nummer 077-3971773 of vul het contact formulier in.
Als wij op dat moment niet in de gelegenheid zijn u te woord te staan of er is niemand aanwezig krijgt u de voicemail: spreekt u deze in, dan bellen wij u z.s.m. terug. Behandeling alleen op afspraak.
In de Herfstvakantie is onze praktijk op maandag 15 en dinsdag 16 oktober gesloten!

Openingstijden

Maandag  09.30 – 19:30
Dinsdag  08.00 – 18.30
Woensdag  08.00 – 17.00
Donderdag  08.00 – 17.00
Vrijdag  08.00 – 12.30

Consult:

  • Eerste consult: € 75
  • Vervolg consult: € 52

Bent u aanvullend verzekerd bij: Aevitae, IZA, IZZ, SZVK, VPZ, VGZ, Blue, Plus, UMC, Univé, Zekur of Zorgzaam, dan kunnen wij rechtstreeks voor u declareren bij uw zorgverzekering.

Voor alle andere verzekeringsmaatschappijen kunnen wij helaas (nog) niet rechtstreeks declareren. De bedoeling is dat het consult na de behandeling aan de balie betaald wordt (bij voorkeur per pin), u krijgt dan een kwitantie mee die u naar uw verzekering kunt insturen.

De meeste zorgverzekeringen vergoeden de behandeling uit de aanvullende verzekering, u kunt dit even navragen bij uw zorgverzekeraar of nakijken op www.chiropractievergoeding.nl

 

Niet nakomen van een afspraak:

Wanneer u een afspraak niet na kunt komen dient u dit uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch te melden. Zegt u een afspraak niet of niet tijdig af, dan kan de voor u gereserveerde tijd in rekening worden gebracht. Wacht met afbellen niet tot onze openingstijden, u kunt uw boodschap inspreken op onze voicemail!

Wij informeren u graag over de verwerking van uw persoonsgevens:

Uw persoonsgegevens en medische gegevens slaan wij digitaal op. Dit doen wij om goede zorg aan u te kunnen verlenen. Het verwerken van uw gegevens doen wij volgens ons privacy- en dataveiligheidsbeleid. U gaat met die opslag (verwerking) akkoord door uw zorg door onze praktijk te laten uitvoeren.

Zo gaan wij met uw persoonsgegevens om:

  • Uw persoongegevens slaan wij op en gebruiken we zodat wij goede zorg aan u kunnen verlenen.
  • Uw gegevens geven wij alleen door aan derden als dat nodig is voor het leveren van goede zorg. Indien hiervoor op basis van de wet specifieke toestemming is vereist, vragen we die vooraf aan u.
  • Uw gegevens verwerken wij op basis van de behandelovereenkomst zoals beschreven in de Wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst (WGBO).
  • U kunt onderdelen van uw persoonsgegevens bekijken. Stuurt u ons dan een schriftelijk verzoek.
  • Als u vindt dat de gegevens die wij van u hebben opgeslagen niet correct zijn, mag u ons schriftelijk vragen om uw gegevens aan te passen.
  • U kunt ons vragen om uw persoonsgegevens te wissen. Als wij dit doen kunnen wij (mogelijk) niet langer verantwoorde zorg aan u verlenen. De WGBO vereist een bewaartermijn van 15 jaar. Daarom slaan we uw gegevens in dat geval op in een inactief archief, onzichtbaar en onbruikbaar voor de normale gebruiker.
  • U kunt uw toestemming tot onze verwerking van uw persoonsgegevens intrekken. Wij kunnen dan (mogelijk) geen verantwoorde zorg garanderen. Wij slaan uw gegevens in dat geval op in een inactief archief. (zie boven)
  • U kunt bij ons bezwaar maken als u het niet eens bent met de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken.
  • U krijgt bericht van ons als er iets mis is gegaan met uw persoongegevens.
  • Uw gegevens verwerken wij niet langer dan nodig is voor het leveren van goede zorg. Wij houden ons aan de bewaartermijnen van de WGBO.
  • Het bovenstaande geldt ook voor persoonsgegevens die wij via derden ontvangen.
top